מערכת כיבוי ספרינקלרים

איך לבחור מערכת ספרינקלרים לכיבוי אש?

סכנת שריפה מהווה איום מהותי. בכל מקום ובכל מבנה עלולה להתפרץ אש, והנזקים שלה חמורים עד מאוד. זו הסיבה לכך שהאנושות מחפשת פתרונות מיגון שיסייעו לה להתמודד מול סכנות האש, ויאפשרו למנוע התפשטות של שריפה והתלקחות בזמן אמת. בדיוק לשם כך נועדו הספרינקלרים. מדובר על מערכת מתוחכמת אשר בנויה באופן כזה שמאפשר זיהוי עצמי של עשן או טמפרטורה גבוהה באמצעות גלאי עשן. התגובה של מערכת הכיבוי היא טפטוף של מים לכיבוי האש.

הבחירה הנכונה – כמה היא חשובה

אמנם כל מערכת ספרינקלרים נועדה עבור כיבוי אש בזמן אמת. אבל על מנת שתהיו בטוחים שהמערכת שלכם אכן נכנסת לפעולה בזמן, שהיא מופעלת כראוי ואכן מגינה על המבנה ועל כל השוהים בו – חשוב ביותר שתבחרו נכון. הבחירה הנכונה כוללת בתוכה מספר סעיפים, אותם נפרט כעת.

מערכת תוצרת חברה מובילה

כמו בכל תחום, גם בתחום זה ניתן לזהות מוצרים של מספר חברות. וגם בענף זה יש הבדלים בין חברה לחברה. קיימות החברות הפשוטות והעממיות שמציעות מוצרים במחירים נמוכים יחסית, והמוצרים שלהם ידועים כמוצרים באיכות סבירה. לעומת זאת, יש את החברות המובילות, אלו שיש להן שם בינלאומי. חברות איכותיות משווקות מוצרים שנחשבים אמינים ואיכותיים יותר. מסתבר כי נכון לבחור מוצר יקר ואיכותי שאכן יבצע את הפעולה המתבקשת ממנו, שימו לב – בכל מה שקשור לחיי אדם ואף להצלת הרכוש שלנו – אין מקום לחיסכון.

התאמת המערכת לנתוני המבנה

מערכות ספרינקלרים צריכות להיות מותאמות היטב לנתוני המבנה. כידוע, לכל מבנה יש גודל, נתונים ומאפיינים משלו. ולכן גם מערכת הכיבוי לשעת חירום צריכה להיות מותאמת, וזאת כדי שהיא אכן תצליח לעשות את העבודה המצופה ממנה בצורה נאותה בעת חירום. יש להבין כי התאמה היא עניין למומחים. לא קל לאפיין את המבנה ולהסיק על פי הנתונים מהי מערכת הכיבוי המתאימה, אך ההתאמה כה משמעותית ואין להתפשר על כך.

התקנה מקצועית

אז כבר בחרתם את המערכת, כבר הוחלט איזו מערכת נכונה למבנה. מה נשאר? לבצע התקנה. גם תחת כותרת זאת אנו מדגישים את החשיבות הרבה של אנשי מקצוע מיומנים בתחום. וזאת מכיוון שאופן ההתקנה של המערכת משמעותי ביותר. פנו אל חברה מקצועית שמציעה בפניכם מוצרי איכות, שמייעצת לכם מתוך ידע וניסיון לגבי מערכות כיבוי האש שנכונות לכם, וקבלו התקנה איכותית ומקצועית שתלווה אתכם.

זקוקים לבדיקת ספרינקלרים שנתית? כל הפרטים כאן.

תהיו חברתיים ושתפו אותנו

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email