ביקורת כיבוי אש

תחזוקה של מערכות כיבוי אש בבניין

מערכת כיבוי אש היא מערכת אשר נועדה לשמור על דיירי הבניין בזמני אמת: שריפות, רעידות אדמה, ועוד. מערכות לכיבוי אש תורמות גם עקב תרחישים שבוצעו על ידי בני אדם, לדוגמא – שריפה אישית ומכוונת. ללא ספק, מערכת לכיבוי אש מצילה חיים, מספקת ביטחון ושקט נפשי לדיירים, ותורמת בהרבה מצבים. במאמר זה, חברת סופר ספרינקלר, מספרת איך מתחזקים מערכת כיבוי אש, ואיך תורמת חברת האחזקה.

כיצד מתחזקים מערכת כיבוי אש בבניין חדש?

לפני הכל כדאי שתדעו, מערכת כיבוי אש סטנדרטית עולה החל מ- 500 ₪ וכוללת: זרנוק, מטף, וערכת בסיס. תחזוקה של מערכת כיבוי אש בבניין חדש תלויה רבות בסוג המערכת, בטכנולוגיה, ובהוראות היצרן השונות. בעיקרון, אתם חייבים לדאוג למספר דברים כללים בשביל שמערכת כיבוי האש תעבוד בצורה תקינה וטובה. אז מהם אותם הדברים? הכירו 3 חוקי בסיס לתחזוקת מערכת כיבוי אש: הראשון, תדאגו לבדיקות תקופתיות. השני, וודאו ובדקו שלחץ הגז או האבקה במטף תקינים ופועלים כשורה. השלישי, בצעו תחזוקה שוטפת. במילים אחרות, תדאגו תמיד לבצע בדיקות – שהמערכת תקינה ושאין רעשים או חלודה. הכרת הסביבה היא חלק בלתי נפרד מהמשימה. לחלופין, ניתן לבצע תחזוקת מערכת כיבוי אש עם חברה חיצונית ומקצועית.

איך חברת אחזקות תתרום לכם

חברת אחזקות מספקת את שירותיה לוועדי בית, למשרדים, למקומות מסחר ועסקים, לבניינים, ועוד. חברת אחזקת מתמחה בכל הסוגיות השונות, החל מתחזוקת בניינים, תחזוקת מערכות אבטחה ואש, ותחזוקה כללית ומקצועית. אם אינכם יודעים או בעלי הידע הדרוש לתחזוקת מערכות כיבוי אש, התייעצות וקבלת שירות מחברת אחזקות תהיה בחירה מצוינת. אז למה לבחור בחברת אחזקות? הנה 2 סיבות מצוינות:

  1. חיסכון בזמן – במקום שאתם תדאגו לתחזוקה השוטפת ותבזבזו את זמנכם, ניתן לפנות לחברת אחזקות או חברה חיצונית במטרה לחסוך בזמן יקר. לא לכולנו יש את הזמן הדרוש, ולכן פנייה לחברת אחזקות תהיה משתלמת לטווח הארוך.
  2. ידע מקצועי ומוסמך – בהרבה מהמקרים, הסיבה לפנייה אל חברת אחזקות הוא הידע הנדרש. לא לכולנו יש את הידע הנרחב במערכות כאלה ואחרות, לעיתים אנחנו פשוט לא יודעים מה לעשות, חברה חיצונית שמתמחה באחזקת מבנים ומערכות אש תהיה בעלת הידע הנרחב בשוק. לכן, פנייה אל חברה חיצונית תהיה בחירה מצוינת, ידע מקצועי ומוסמך.

ללא ספק, שני הסיבות הללו מספיקות ומצדיקות את פנייתכם אל חברת אחזקות המתמחה במערכות אש. אז מה בעצם כולל בשירות? מספר דברים: בדיקת מערכות כיבוי אש לתפקוד נכון ויומי, בדיקת מטפים, ספרינקלרים, ושאר יסודות האבטחה, וכמובן סקירה של אמצעי הבטיחות בזמן אמת – ידיות, דלתות, ועוד. מטרתה של החברה היא לבדוק שכל הרכיבים פועלים אחד עם השני בצורה תקינה ושוטפת. ברוב המקרים, הבדיקה היא בהתאם לתקנות מכון התקנים הישראלי ומשרד הבריאות.

המאמר מוגש באדיבות אתר טופ אחזקות מבנים

תהיו חברתיים ושתפו אותנו

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email