תחזוקת מערכות כיבוי אש

איך תמצאו את החברה הנכונה לאחזקת הנכס שלכם?

כאשר יש בבעלותכם נכס להשכרה, הנכס הוא גם מקור פרנסה. לכן, תרצו לנקוט בכל הצעדים הנחוצים כדי למצוא חברה לאחזקת נכסים שתטפל בנכס על בסיס קבוע. גם אם מדובר בנכס הפרטי שלכם, שימוש בחברת ניהול מקצועית יכול לעשות רק טוב, להעלות את ערכו של הנכס ולשמור על התחזוקה והאחזקה באופן שוטף. לכן עליכם להשקיע, ואפילו להיות ממש יסודיים, בבחירת חברת הניהול שתבצע את העבודה.

בקשו המלצות

שיחה עם אדם שאתם מכירים וסומכים עליו זו דרך נהדרת להתחיל בחיפוש אחר חברת אחזקת מבנים. בדקו עם בעלי נכסים, מתווכים, חברים, קבלנים הם יוכלו אולי לכוון אתכם אל עבר כמה אופציות. אפשר גם לחפש ברחבי הרשת חברה שמתמחה בתחום, אם יש חוות דעת והמלצות של לקוחות אפשר לקרוא ולהתרשם ואז לתאם פגישה אישית.

מקצועיות

חשוב שתהיה זו חברה מקצועית, בעלת ניסיון שפועלת כבר שנים בתחום ומספקת ללקוחותיה שירותים מהשורה הראשונה. מומלץ לוודא שהחברה מספקת גם שירותי תחזוקה חשובים כמו ביקורת כיבוי אש ותחזוקת ספרינקלרים, כך שבמקרה חירום לא יהיו תקלות וכל מערכות כיבוי האש יפעלו כראוי. תחזוקת מערכות כיבוי אש היא קריטית והכרחית בבניינים גדולים כקטנים ולא כדאי להקל ראש בנושא, בין אם מדובר בנכס להשכרה ובין אם בנכס פרטי.

מחירים

ישנן חברות אחזקת מבנים שגובות מחירים מופקעים עבור מינימום שירותים. כדאי מאוד לבדוק את השוק כדי לקבל תמונת מצב הנוגעת למחירים של שירותי אחזקת מבנים. חברת אחזקת מבנים הוגנת ואמינה תספק מחירים הוגנים עבור כל שירותי הניהול והאחזקה לסוגים שונים של מבנים, תוך התאמה מלאה לצרכים שלכם. הצעת המחיר שתקבלו אצל חברה כזו תהיה תפורה בדיוק עבורכם ובהתאמה מלאה לצרכים שלכם, כך שתזכו לשקט נפשי בכל המובנים.

בקרו בנכסים

עריכת ביקורים בנכסים אחרים שחברת הניהול מתחזקת יכולה לספק לכם את כל המידע הנחוץ כדי להחליט. שימו לב לנורות אדומות כמו למשל פסולת שנערמה בצורה חריגה, תיקונים שלא בוצעו וכדומה. במהלך הביקור בנכס תוכלו גם לשוחח עם הדיירים, לקבל חוות דעת על החברה לוודא שבוצעו כל עבודות התחזוקה, שמערכות כיבוי האש עובדות כשורה, לגלות עד כמה החברה זמינה לפניות וכיוצא בכך.

התרשמו באופן אישי

שיחת ייעוץ עם צוות החברה תוכל לעזור לכם להגיע להחלטה טובה יותר. גם אם אתם פועלים כנציגים של בניין שלם וגם אם באופן עצמאי, מומלץ לשוחח עם החברה כדי להתרשם באופן אישי ולהבטיח שתקבלו את השירותים המותאמים ביותר לצרכים שלכם. במהלך השיחה, אל תתביישו לשאול את כל השאלות החשובות לכם כמו למשל: כמה שעות בשבוע יקדישו לניהול הנכס שלכם, כמה נכסים החברה מנהלת, כמה עובדים היא מעסיקה, מה הזמינות שלהם לקריאה מצדכם וכו'. שיחה מקצועית שמתנהלת בשקיפות תעזור לכם לרכוש אמון ולהבין האם החברה המדוברת היא אכן המתאימה ביותר עבורכם.

תהיו חברתיים ושתפו אותנו

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email