ביקורת כיבוי אש שנתית - מה היא כוללת?

סופר ספרינקלר פעילה בכל רחבי המדינה, ללא יוצא מן הכלל.
הטכנאים והצוותים שלנו הינם בעלי הכשרה מקצועית ובעלי הסמכה אישית לביצוע ביקורת כיבוי אש שנתית וחצי שנתית.

זקוקים לביקורת כיבוי אש? השאירו פרטים בטופס:

אש היא אויב מסוכן מאוד, הן לציוד והן לבני אדם. בהתאם לכך, על בעלי עסקים ומנהלים בחברות וארגונים מוטלת אחריות כבדה – להבטיח הגנה אפקטיבית ומלאה מפני שריפה.

מעבר לחובה המוסרית, גם חוק רישוי עסקים והתקנות שנקבעו לפיו מחייבים התקנת מערכות גילוי וכיבוי אש בחלק גדול מבתי העסק בישראל, בהתאם לגודל המקום ואופי הפעילות בו.

סיבה חשובה נוספת לנקוט בכל האמצעים המתקדמים למניעת נזקים חמורים ובלתי הפיכים עקב שריפה היא דרישות חברות הביטוח – שגם מבחינתן באופן טבעי לא ניתן להתפשר על איכות הציוד לגילוי אש ונטרולה.

מה חובה לבחון במסגרת ביקורת שנתית לכיבוי אש?

מערכות גילוי אש, משוכללות ככל שיהיו, עדיין לא מספקות את השקט הנפשי ההכרחי לכל מי ששוהה בעסק או במבנה שמשמש את הארגון. גם מבחינת הרשויות, העובדה שמותקנים במקום מסוים ספרינקלרים או שישנם ארונות כיבוי אש היא לא מספיקה. כדי לדעת בוודאות שהמקום ערוך לכל תרחיש, חובה לבחון את כל המרכיבים של אותן מערכות גילוי וכיבוי אש – כך שאם ישנה תקלה כלשהי, היא לא תתגלה ברגע האמת, אלא מראש, כך שניתן יהיה לתקן אותה לקראת כל צרה שלא תבוא.
ביקורת שנתית כיבוי אש
Copyright: rioblanco 123RF Stock Photo
בהתאם, ביקורת כיבוי אש שנתית בין אם בבניין משותף ובין אם בעסק או במבנה משרדי, כל עוד מבוצעת על-ידי אנשי המקצוע המיומנים של סופר ספרינקלר, תכלול בדיקה מדוקדקת של כל אחד מהפריטים שנועדו לספק מענה לשריפות:

    • מטפים – במהלך הביקורת נבדוק את אטימותם, נבחן את הלחץ שלהם וניקח בחשבון את המיקום שלהם (כך למשל חשיפה לטמפרטורה גבוהה עלולה להיות בעייתית). כמו כן, נבדוק בדקדקנות את התוקף של כל מטף ומטף. לפרטים נוספים על בדיקת המטפים שאנו מבצעים במסגרת הביקורת, עברו לעמוד הבא.

    • גלגלונים – במקומות שבהם ארון כיבוי האש כולל גם גלגלון, הוא ייפרס למלוא אורכו ויוזרמו בו מים, על-מנת לוודא שהוא מוכן לפעולה.

    • ספרינקלרים – במהלך הביקורת תיבדוק שלמותה של הצנרת שמובילה מים אל כל המתזים, כך שבמידת הצורך הם יוכלו למלא את התפקיד החשוב של מניעת התפשטותה של האש. למידע מפורט על בדיקת הספרינקלרים שלנו לחצו כאן.

    • שילוט – מערכות גילוי אש מספקות התראה מוקדמת על שריפה, אבל על מנת שניתן יהיה לפנות ביעילות ובמהירות את כל בני האדם שנמצאים במבנה מסוים, נדרש גם שילוט חירום מתאים וכן יציאות חירום לפי התקן.

    • לוחות חשמל – מרכיב נוסף במערכת הגילוי והכיבוי שאנו בודקים בקפידה במהלך הביקורת השנתית לכיבוי אש שלנו הוא לוחות החשמל.
מעבר ביקורת כיבוי אש בבניין משותף
Copyright: olivier26 / 123RF Stock Photo

ביקורת כיבוי אש ע"י המומחים שלנו

סופר ספרינקלר הינה חברה מורשית ומוסמכת על ידי מכון התקנים הישראלי לביצוע ביקורת כיבוי אש. הביקורת שלנו מתבצעת על פי התקנים הנדרשים בחוק. אנחנו כאן לכל בעיה, שאלה, או סתם אם תרצו להתייעץ עם המומחים שלנו.

זקוקים לחידוש אישור כיבוי אש לעסק? קראו את כל המידע הנחוץ לכם כאן.

רוצים לדעת כיצד לעבור את ביקורת כיבוי האש השנתית? קראו כאן את כל המידע.

  התקשר אלינו בשיחת חינם ל– 1-800-077-175

ביקורת כיבוי אש שנתית הסמכה
Copyright: rawpixel / 123RF Stock Photo