ארונות כיבוי אש

ארונות כיבוי אש הם מרכיב מרכזי בכל מערכת גילוי וכיבוי אש. ארון שכזה מספק הגנה מירבית לכל הציוד החשוב ומקנה גישה נוחה ומהירה במצבי חירום שבהם כל שנייה היא קריטית. חברת סופר ספרינקלר הינה בעלת ניסיון נרחב ובקיאות רבה בתחום, כך שכל ארון כיבוי אש שמותקן על-ידינו מבטיח לכם ראש שקט באמת.

מה כולל ארון כיבוי אש?

לכל ארון כיבוי אש מאפיינים שונים בהתאם לצרכים של העסק או המקום ועל-פי הדרישות של הרשויות השונות, בהתאם לחוק רישוי עסקים ותקנות נוספות.

ישנם ארונות שכוללים גלגלון וצינור כיבוי אש באורך 25 מ', ישנם ארונות שמכילים זרנוקים ומזנק, ישנו ארון שמיועד לאחסון מטף וישנם גם ארונות שהם עמדת כיבוי אש מלאה. הבחירה בסוג הארון היא בהתאם לתקנים העדכניים ולמאפיינים הספציפיים של כל לקוח, ומחייבת מקצועיות גבוהה.

איפה למקם את הארון?

דגש חשוב נוסף הוא המיקום של הארון. במרבית המקרים מומלץ להציב אותו ליד עמדת כיבוי אש שכוללת גם את ברז הכיבוי, אבל ישנם גם מצבים שמחייבים מיקום שונה.

אנשי המקצוע המיומנים שלנו יסקרו את הצרכים שלכם, יבחנו את השטח ועל סמך הניסיון רחב ההיקף שלהם יפרטו באוזניכם את כל האפשרויות – כך שתוכלו להגיע לפתרון האופטימלי. בשלב הבא תבוצע התקנה מוקפדת כך שהארון יהיה נגיש לחלוטין וימלא את ייעודו באופן אופטימלי.

עמדת כיבוי אש תקנית

החומרים מהם עשויים ארונות לכיבוי אש

ארונות כיבוי אש עשויים ממתכת או מפיברגלס. הציוד שנספק לכם מתאפיין בעמידות מרבית, כך שכל ארון ישרת אתכם למשך שנים רבות. כמו כן, כל ארון כיבוי אש שסופר ספרינקלר מתקינה אצל לקוחותיה עונה על כל הדרישות העדכניות של הרשות הארצית לכבאות והצלה ועומד בכל התקנים הרלוונטיים של מכון התקנים.

תוספות אפשריות לארון לכיבוי אש

על-מנת להפוך ארונות כיבוי אש לעוד יותר פרקטיים – וכאמור במקרה של שריפה כל שנייה היא קריטית ולכן נוחות התפעול אינה פינוק אלא מרכיב שעשוי למנוע נזקים חמורים במיוחד – ניתן להוסיף להם מרכיבים שונים.

דוגמה אחת היא מדף לאחסון נכון ויעיל של כל הציוד שהארון צריך להכיל ולשליפה מהירה של כל פריט ופריט, ועוד אופציה נפוצה היא דלת זכוכית עמידה במיוחד. בכל מקרה, מובטחת לכם התאמה אופטימלית לצרכי העסק ולמאפייני המבנה שעליו רוצים להגן.

  התקשר אלינו בשיחת חינם ל– 1-800-077-175

ארון כיבוי אש תקני