גלגלון כיבוי אש

גלגלון כיבוי אש הוא אחד המרכיבים המרכזיים במסגרת היערכות לשריפה בשורה ארוכה של מבנים, גם כאלה שמשמשים בתי עסק וגם כאלה שמשמשים למגורים. בכל מקום שבו חובה להצטייד בפריט זה, וגם כשהחוק לא מחייב, אבל הרצון להבטיח לעצמכם שקט נפשי מירבי מוביל אתכם להצטייד במערכת גילוי וכיבוי אש, חשוב כמובן שהגלגלון יעמוד בתקן הרלוונטי. דגש נוסף הוא התאמה של המתקן שסביבו מלופף צינור עוצמתי ושל המיקום שלו למאפיינים הספציפיים של הבניין. לסופר ספרינקלר ניסיון מגוון מאוד בתחום, ואנשי המקצוע שלנו יכולים לעזור גם לכם ליהנות מההגנה האפקטיבית ביותר הקיימת על החיים ועל הרכוש.

איך לבחור גלגלון כיבוי אש ואיפה להציב אותו?

גלגלון כיבוי אש חייב לעמוד בתקן ישראלי רלוונטי (ת"י 2206), והמרכיב המשמעותי הוא כמובן הצינור שסביב הגלגלת.

צינור כיבוי אש, ברוב המקרים, הוא בעל קוטר של ¾ אינץ' או 1 אינץ'. האורך המקובל הוא 25 או 30 מ', ופרמטרים משמעותיים נוספים הם לחץ המים (למשל 12 בר) והטווח שאליו אפשר להגיע (6 מ', 10 מטר וכו'). החומר שממנו עשוי הצינור הוא PVC או גומי, ובקצה שלו מורכב מזנק לשימוש נוח ויעיל.

המידות של גלגלוני כיבוי האש מותאמות לארונות כיבוי אש סטנדרטיים שגם הם חלק מהמערכת שמותקנת במבנים השונים כדי לספק מענה מידי במצבי חירום. בחירת הצינור והגלגלון, כך שיתאימו באופן אופטימלי לנתוני הבניין ולצרכים שלכם מחייבת בקיאות וניסיון – ובהתאם השירות של סופר ספרינקלר כולל לא "רק" גלגלון כיבוי אש תקני ואיכותי, אלא גם ייעוץ יקר ערך לגבי המוצר הספציפי, ובמידת הצורך גם בנוגע למיקום הנכון של ארון כיבוי האש.

צינור כיבוי אש במידות שונות תמונה: peleluangwang / 123RF Stock Photo

חשיבות התחזוקה של צינור כיבוי אש

בחירה מושכלת של גלגלון כיבוי אש והתקנתו באופן מקצועי מעניקים לכם ראש שקט – אבל כדי שתוכלו להיות בטוחים שאם חלילה תפרוץ שריפה תוכלו לכבותה במהירות בעזרת הציוד שמותקן אצלכם במבנה, חשוב לבדוק אותו אחת לזמן מה.

התדירות הנכונה היא בדרך כלל פעם בשנה, כשבמקום מתבצעת ביקורת כיבוי אש כללית. ישנם מבנים שרמת הסיכון בהם מוגדרת כגבוהה מהרגיל, ובהם הרשות הארצית לכבאות והצלה מחייב ביקורות בתכיפות רבה יותר. סופר ספרינקלר מספקת גם שירות תחזוקת מערכות הגנה מפני אש כולל בדיקת ספרינקלרים, בדיקת מטפים, בדיקת לחץ המים במקור שאליו מחובר כל צינור כיבוי אש, בדיקה של תקינות המז"ח וכל שאר המרכיבים שחייבים להיות תקינים לחלוטין כדי שלא תהיו חשופים לסיכונים מיותרים.

כמו כן, מומלץ להתבונן מעת לעת בגלגלון ובצינור כיבו האש – אם במבט שטחי נראים סדקים, יובש או כל אינדיקציה אחרת לבעיה, כדאי להזמין אנשי מקצוע כדי לבחון את הציוד על בסיס מומחיות בתחום.

גלגלון כיבוי אש במידות שונות
Copyright: denbomadenboma / 123RF Stock Photo

זמינות מירבית

מרכיב חשוב נוסף בשירות שלנו הוא הזמינות הגבוהה – כך שתוכלו להתקין אצלכם גלגלון כיבוי אש איכותי בלי עיכובים ולקבל רישיון עסק או טופס 4 בהקדם האפשרי.

  התקשר אלינו בשיחת חינם ל– 1-800-077-175

גלגלון כיבוי אש תקני
Copyright: pkproect / 123RF Stock Photo