מערכות גילוי אש מתקדמות

על בעלי עסקים ומנהלי מוסדות ציבוריים מוטלת אחריות כבדה – להבטיח את שלום העובדים והמבקרים במבנה שבו הם פועלים. מערכות גילוי וכיבוי אש איכותיות הן אחד האמצעים החשובים ביותר במסגרת מילוי חובה חשובה זו.

התאמה מלאה לתקנות העדכניות

בחירת מערכת גילוי אש מבוססת בראש ובראשונה על הדרישות העדכניות של חוק רישוי עסקים והתקנות הרלוונטיות בכל הנוגע למניעת מצבים מסכני חיים עקב שריפה. חשוב להדגיש כי הרשות הארצית לכבאות והצלה מציבה דרישות שונות לכל מבנה, בהתאם לגודלו, לאופי הפעילות בו ולמאפיינים רבים אחרים, כך שרק חברה מקצועית ובעלת ותק רב יכולה להבטיח לכם התאמה מלאה ובעיקר שקט נפשי מוחלט.

אנשי המקצוע של סופר ספרינקלר כבר התקינו מערכות גילוי וכיבוי אש במגוון רחב מאוד של עסקים ומוסדות ציבוריים, והובילו לקבלה מהירה של כל האישורים הנדרשים. הניסיון הרב שצברנו מבטיח לא "רק" את הידיעה שכל מי שמגיע אליכם מוגן היטב, אלא גם עלות שלא כוללת הוצאות מיותרות עקב רכיבים שלא תורמים באמת ליכולות של המערכת ועל כן אינם נחוצים.

מה כוללות מערכות גילוי האש שלנו?

מערכות גילוי אש הן כאמור מערכות מודולריות שמותאמות במדויק לצרכים הספציפיים בכל מבנה.

ניתן לחלק כל מערכת כזו לשני מרכיבים עיקריים: אמצעים לגילוי מהיר של שריפה, כך שניתן יהיה לטפל בה עוד לפני שהמצב מחמיר, ואמצעים לעיכוב התפשטות הבעירה וכיבויה על-ידי הגורמים המקצועיים בתחום.

הפתרונות לגילוי אש הולכים ומשתכללים משנה לשנה – סופר ספרינקלר אמונה על בחירת הגלאי הטוב ביותר ועל ניצול אופטימלי של הטכנולוגיות החדשניות. מרכיב נוסף הוא ספרינקלרים, שמטרתם העיקרית היא בלימה ראשונית של האש, ועוד כוללת המערכת גלגלונים לכיבוי אש, מטפים, זרנוקים וברזי כיבוי אש במיקום מדויק כך שכוחות ההצלה יוכלו לפעול במהירות וביעילות לחיסול כל שריפה. כל המרכיבים של המערכות לגילוי וכיבוי אש שאנו מתקינים נבחרים בקפידה ועומדים בכל התקנים המחמירים ביותר בתחום.

תחזוקה שוטפת של מערכות לגילוי אש – כדי שתהיו בטוחים באמת

שירות יקר ערך נוסף של סופר ספרינקלר הנוגע למערכות גילוי אש הוא תחזוקה שוטפת ובדיקות חיוניות שונות כדי לוודא שאם יהיה צורך בכך, ברגע האמת המערכת אכן תמלא את התפקיד הקריטי שלה. הרשות הארצית לכבאות והצלה מחייבת עריכת בדיקות אחת לשנה (ובמקרים מסוימים גם פעמיים בשנה). במצבים מסוימים, ובפרט אם בוצעו במבנה שינויים משמעותיים, נדרשת בדיקה מידית. כל בדיקה או עבודת תחזוקה מתבצעת על-ידי אנשי מקצוע בעלי ניסיון רב שעברו הכשרות מקיפות.

לפרטים נוספים עברו לעמוד הבא >>

  התקשר אלינו בשיחת חינם ל– 1-800-077-175

מערכות גילוי וכיבוי אש