בדיקת ציוד כיבוי אש

סופר ספרינקלר פעילה בכל חלקי הארץ, ללא יוצא מן הכלל.
הטכנאים והצוותים שלנו הינם בעלי הכשרה מקצועית ובעלי הסמכה אישית לביצוע בדיקת ותחזוקת ציוד כיבוי אש.

סופר ספרינקלר היא חברה בפיקוח צמוד של מכון התקנים ובעלת תו תקן ישראלי לציוד כיבוי אש. תקן זה קובע כללי בקרה ותחזוקה שוטפת לציוד כיבוי אש. אנו מתחייבים לעמוד בדרישות ובסטנדרטים אשר קבועים בחוק.

אז מה נכלל בבדיקת ציוד כיבוי אש?

בדיקת ציוד כיבוי האש שלנו כוללת את בדיקת עמדות כיבוי האש וציוד כיבוי מיטלטל. בנוסף, מילוי ובדיקה של מטפים, גלגלונים, זרנוקים, מזנקים שילוט ועוד.

  • אביזרי מים – בדיקת גלגלון לכיבוי אש לפי דרישות מבנה המשמש כעזרה ראשונה לפעולות כיבוי במבנה. בנוסף, בדיקת זרנוקים לכיבוי אש לחקלאות, מפעלים ותעשיות.
  • עמדות/ארונות לכיבוי אש מתכת/פיברגלס אשר מכילות את כל האביזרים הדרושים למקרה חירום בעת שריפה.
  • ברזי כיבוי (הידרנטים), זרנוקי מים וארונות כיבוי. מבוצעת בדיקה מקיפה לשלמות הציוד, תקינות האטמים, צביעה, שילוט וניקיון.

בדיקת ותחזוקת ציוד נוסף לכיבוי אש

יש להדגיש כי בנוסף לתחזוקת ציוד כיבוי אש ע"פ תקן 129/1, מחויב כל בית עסק לבצע תחזוקה למערכות גילוי אש ועשן המותקנות בשטחו וזאת ע"פ תקן 1220 חלק 11.

כמו כן, אני מבצעים גם בדיקת מטפים, ובנוסף לתחזוקת ציוד כיבוי אש באופן כללי, אנו מבצעים תחזוקה פרטנית של מטפים לכיבוי אש על פי תקן. למידע נוסף לחצו כאן.

סופר ספרינקלר הינה חברה מורשית ומוסמכת על ידי מכון התקנים הישראלי המבצעת את בדיקות ותחזוקת הציוד לכיבוי אש  לפי התקנים הנדרשים בחוק. כמו כן, אנו מבצעים ביקורת שנתית לכיבוי אש על פי תקן ישראלי.

החברה פעילה בכל חלקי הארץ, ללא יוצא מן הכלל.

הטכנאים והצוותים שלנו הינם בעלי הכשרה מקצועית ובעלי הסמכה אישית.

קראו עוד כיצד לתחזק את מערכות כיבוי האש שלכם כך שיפעלו בזמן אמת >>

  התקשר אלינו בשיחת חינם ל– 1-800-077-175

תחזוקת ציוד כיבוי אש לפי תקן